Wednesday, November 17, 2010

Sekian lama!!!

Dah lama aku tak update kan. Lebih kurang seminggu gak aku tak update. Aku cam biasa lah. Bila tak ade mood memang tak ade la entry baru dekat blog aku ni. Untuk mereka yang follow blog aku, ini aktiviti yang aku buat sepanjang kehilangan aku.

14 November 2010

tarikh ini aku g stadium MBPJ layan Cobra 10's. Terbaik la tengok game ni. Selalu tengok game local je kan. Kali ni tengok international player main plak. Memang jauh beza la. Tapi ada gak player Malaysia yang tebaik. Klau tidak cam ne dorang boleh challenge club dari luar. Aku pergi tengok game ni ngan Calok and Dino. After that Zikri pun ade datang gak. Tapi yang kelakarnya masa nak pergi vanue dah kena tipu bulat-bulat. Bulat-bulat macam Dino..hahaha.. Mula-mula kena tipu dengan en. Gooogle map. After that dengan 2 anggota polis and pakcik driver taxi. Padahal dari rumah aku nak ke vanue tu just 10 minit je. Disebabkan dah kena tipu maka jadi la sampai 1jam. Petang tu Hiskoba de game dengan Rmc Opa. Aku dengan Calok dalam pukul 2.30 gerak dari stadium pergi padang utara. Dah la time tu Cobra Black tengah main. Melepas nak tengok. Kick off start dalam kol 3.00. Pelik betul game kali. Awal pulak start, selalunye kick off pukul 5.00. Nasib baik menang. Hiskoba 15 RMC OPA 12. Tengah-tengah main boleh pulak hujan lebat. Habis suar baru aku. (Aku ngan calok baru beli seluar masa kat stadium tadi.hehe) habis je game tu aku dengan calok terus gerak pergi balik kat stadium. Sejuk gila masa bawak moto tu. Sampai stadium terus salin baju and sambung tengok Cobra 10's.

Banyak nya aku merepek. Korang mesti dah malas nak baca kan. Kay la sampai kat sini je la..~~ADIOS!!!~~~
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment